آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » ریپورتاژ » داغ شدن لوله های پشت یخچال
داغ شدن لوله های پشت یخچال

داغ شدن لوله های پشت یخچال

داغ شدن لوله های پشت یخچال

 

داغ شدن لوله های پشت یخچال

 

ناحیه پشت یخچال محل قرار گرفتن موتور یخچال است. در حالت عادی موتور یخچال برای کارکردن اندکی داغ می‌شود. اما میزان داغ شدن آن نباید زیاد باشد. داغ شدن بیش از حد موتور یا لوله‌های پشت یخچال، آسیب زیادی به یخچال وارد می‌کند. بنابراین حتما در صورت بروز چنین مشکلی باید آن را رفع کنید. در ادامه در مورد علت اصلی داغ شدن لوله‌های پشت یخچال و نحوه برطرف کردن آن صحبت می‌کنیم

عوامل موثر در داغ شدن لوله‌های پشت یخچال سامسونگ

همانطور که گفتیم داغ شدن موتور، آسیب‌های زیادی به یخچال وارد می‌کند. سوختن موتور مهم ترین آسیب است. داغ شدن کمپرسور یا لوله‌های پشت یخچال ظرف مدت یک هفته موجب سوختن موتور می‌شود.

این در صورتی است که موتور یخچال ارزان باشد. اگر قدیمی باشد حداکثر در طی ۲ روز موتور از کار می‌افتد. بنابراین در صورت مشاهده چنین مشکلی حتما از یک تعمیرکار کمک بگیرید. در غیر اینصورت باید هزینه زیادی برای تعمیر بپردازید. موارد زیر مهم ترین علت‌های داغ شدن موتور یخچال هستند

یکسره شدن موتور یخچال

یکسره شدن موتور، فشار زیادی به یخچال وارد می‌کند. اگر موتور یخچال بیش از ۴۸ ساعت کار کند، از کار می‌افتد. همچنین یکسره شدن موتور، داغ شدن موتور و در نتیجه لوله‌های پشتی یخچال را سبب می شود. یکسره شدن یخچال به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. در مقاله دلایل یکسره شدن یخچال جنرال به طور مفصل در مورد این موضوع صحبت کردیم. اما اصلی ترین دلیل یکسره شده یخچال، خالی شدن گاز یخچال است.

خراب شدن رله استارت موتور

رله استارت، یکی از قطعات یخچال است که در کنار موتور قرار دارد. اگر این قطعه دچار مشکل شود، موتور به مرور داغ می‌شود. این موضوع سبب خنک نشدن فضای داخلی یخچال می‌شود. در نتیجه موتور توانایی سرد کردن یخچال را از دست داده و علاوه بر داغ شدن لوله‌های پشت یخچال، موتور نیز می‌سوزد.

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
اشتراک گذاری مطلب

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده