آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » ریپورتاژ » راه های کاهش مصرف برق در کولر
راه های کاهش مصرف برق در کولر

راه های کاهش مصرف برق در کولر

راه های کاهش مصرف برق در کولر

 

راه های کاهش مصرف برق در کولر

 

در اینجا قصد داریم به شما راه های کاهش مصرف برق در کولر را به شما معرفی کنیم . که می تواند یکی از بهترین ویژگی ها باشد که ما می توانیم انتخاب کنیم .

راه های کاهش مصرف برق می توان گفت :

  1. یهتر است از دستگاه هایی استفاده کنید که دارای اینورتر با سطح انرژی A یا B باشند . اینورترهای متناسب با میزان مصرف دور نیاز موتور را افزایش یا کاهش می دهند . که می توان گفت کولرگازی دیواری گری یکی از محصولاتی است که دارای مصرف کم انرژی می باشد .
  2. در صورتیکه مایل هستید در کنار بهره مندی از هوای خنک و مطبوع اسپلیت ها و کولرگازی هزینه برق مصرفی شما بالا نباشد می توانید دمای کولر را روی ۲۶ درجه سانتی گراد تنظیم نمائید در این صورت با وجود روشن بودن فن پنل داخلی که مصرف برق آن بین ۱۵ تا ۳۰ وات است در بیشتر زمانها کمپرسور دستگاه که بیشترین سهم را در برق مصرفی کولر دارد خاموش خواهد بود . پس ذکر نام کولرگازی ایستاده اجنرال یکی از کم مصرف ترین دستگاه ها می باشد .
  3. اگر هنوز لامپ های آپارتمان خود را به لامپ های کم مصرف تغییر نداده اید ، بدانید گرمای حاصل از لامپ های قدیمی تاثیر بسزای در ایجاد گرما مزاحم در ساختمان شما دارد و موجب افزایش زمان های کارکرد و مضرف برق بیشتر می گردد بنابراین لازم است فورا نسبت به تعویض آنها با لامپ های کم مصرف اقدام نمائید .
  4. به دلیل این که هوای خنک اسپلیتها از پنل داخلی به سمت روبرو جریان می یابد ، باید پنل داخلی را درست در جایی قرار دهید که روبروی محل نشستن یا حضور اعضا خانواده باشد . پس می توان گفت یکی از کم مصرف ترین وسیله ها می توان به کولرگازی وایت وستینگ هاوس اشاره کرد .
باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
اشتراک گذاری مطلب

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده