شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » ریپورتاژ » زمان مناسب برای سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت
زمان مناسب برای سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت

زمان مناسب برای سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت

زمان مناسب برای سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت

افراد با تجربه  در زمینه ی لوازم خانگی به این عقیده دارند که سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت از مهم ترین نکته هاست. سرویس دهی دوره ای شامل کندانسور و فیلتر تصفیه ی آب است. که باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه برای مشتری است. تنها وسیله ای  که به صورت ۲۴ ساعته کار می کند یخچال است و کار نکردن آن حتی ۱ ساعت به مواد غذایی اسیب وارد می کند. به همین خاطر شرکت سازنده سرویس دهی دوره ای یخچال را جزو خدمات خود قرار می دهد. یکی از نکاتی که باعث می شود یخچال خراب شود گذر زمان است.یا خشک شدن لاستیک های در یخچال که باعث میشود چسبندگی کم شود و هوای گرم وارد یخچال می شود. در اصل مشکل یخچال زمانی مشخص می شود که بویی را متوجه شویم یا صدای غیر طبیعی را بشنویم و یا در بعضی از کارهای یخچال تغییری احساس کنیم. متخصصان گروه پشتیبان برای سرویس به بررسی گاز مبرد وفیلترها و هم سطح بودن یخچال و سیستم یخ زدایی و یخساز و آبسردکن و بخش های دیگر می پردازند.و بعد از خدمات سرویس دهی نکته های لازم راجب سلامت وسیله را به مشتریان می گویند.

زمان مناسب برای سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت

سرویس دهی دوره ای ساید بای ساید ایندزیت  و راه اندازی ظرفشویی ایندزیت

شستن ظرف ها با دست باعث خشک شدن پوست و حساسیت های پوستی می شود برای جلوگیری از این اتفاق ماشین ظرفشویی  بهترین راه حل است.ایندزیت به عنوان شرکت تولید کننده ی این برند که  در بازار امروز خیلی موفق و شناخته شده است این وسیله را با کارایی بالا در اختیار مردم قرار داده است. اولین ویژگی قابل توجه فارسی وجود دفترچه است که برای راحتی مشتریان در نظر گرفته شده است. در دفترچه به موضوعات زیر اشاره شده است:

– شیوه ی صحیح نصب وسیله

– نکته های مراقبتی راجب دستگاه مثلا اگر می خواهید دستگاه را جابجا کنید حتما به صورت ایستاده جابه جا شود در غیر این صورت برای جا به جایی آن را به سمت عقب برگردانید. وصل کردن لوله های آب باید حتما توسط تعمیرکار انجام شود و مطمئن شویم که شلنگ ها مشکلی نداشته باشد. شلنگ آب ورودی باید به درستی وصل شود.حواسمان باشد که کابل برق تحت فشار نباشد.

– توضیح برنامه ای شست و شو

– نحوه ی کار کردن کلید ها

– معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی

– هم سطح بودن ماشین ظرفشویی باعث کم تر بودن سر و صدای آن می شود.

علاوه براین ها در این دفترچه به نکات زیر اشاره شده است:

– شیوه ی استفاده از قرص در ماشین

– شیوه ی استفاده از جلا دهنده ها

– روش تنظیم سختی آب

– روش استفاده از دکمه های روی ماشین

– امکانت موجود در وسیله و…. اشاره شده است. به علت اینکه این برند جزو برند های موفق در تولید وسایل خانگی بوده است در تمامی نقاط جهان دارای نمایندگی است  و نمایندگی اصلی آن در تهران به تمامی مشکلات و انتقادات مشتریان خود رسیدگی می کند.

نصب جاروبرقی ایندزیت

جارو برقی یکی از وسایل بسیار مهم در دذ همه خانه هاست که با قدرت مکشی که دارد غبارها را از  روی زمین و هر سطح دیگری بین می برد. مشتری پس از خرید از این برند می تواند از خدمات و گارانتی این وسیله استفاده کند. برای نصب این وسیله نیاز به متخصص نیست اما برای حل مشکلاتش حتما باید آن را به افراد با تجربه در این زمینه بسپاریم.درباره ی جارو برقی باید به سرویس دهی آن توجه کنیم تا مشکلات به موقع عیب یابی شوند.در سرویس دهی جارو برقی به مشکلات زیر رسیدگی می شود:

  • سرو صدای بیش از اندازه ی وسیله که یکی از دلایل آن موتور است.
  • بسته شدن قسمت های مختلف جارو برقی
  • شکستگی های دستگاه که عامل ایجاد مشکل در دستگاه است.
باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
اشتراک گذاری مطلب

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده