خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساماندهی

خانه » ریپورتاژ » کولر سقفی کاستی
کولر سقفی کاستی

کولر سقفی کاستی

کولر سقفی کاستی

 

کولر سقفی کاستی

 

دراین جا قصد داریم به شما کولر سقفی کاستی را معرفی کنیم که هر وقت که به اسن کلمه می خورید بتوانید از آن تصور داشته باشید و دچار نامفهومی نشوید .

این مدل یکی دیگر از انواع سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع هوا است که کارایی منحصر به فرد خود را دارا می باشد . این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که بتوان از آن در سقف های کاذب استفاده نمود . که می توان گفت یکی از بهترین مدل ها می توان کولرگازی میتسوبیشی اشاره کرد .

به این شکل که کندانسور خارجی همانند دستگاه های دیواری در خارج از محیط قرار می گیرد و پنل آن هم به وسیله لوله رابط مسی به دستگاه خارجی وصل می شود بارزترین مزیت این نوع سیستتم چرخش ۴ جهت باد در محیط است که باعث می شود دمایی یک دست در اتاق به دست آید و از برخورد مستقیم هوای سرد به یک نقطه جلوگیری کند . پس می توان گفت که کولرگازی بوش یکی از بهترین محصولات می باشد .

دشتگاه های سقفی نسبتا بزرگ هستند و در ظرفیت ها و اندازه های متفاوتی وجود دارند ، بنابراین در هنگام انتخاب یک محل مناسب ، گسترده انتخاب کمی وجود دارد . به طورکلی ، دستگاه های سقفی کاستی برای مناطق بزرگ و تجاری و یا عمومی مناسب تر هستند . از آنجا که آنها مقدار زیادی فضا را روی سقف می گیرند و چون بیشتر سقفها به طور معمول مانند سقفهای کاذب فضایی برای نصب یونین داخلی اسپلیت سقفی کاستی ندارد . شما باید قبل خرید و نصب با متخصص مشورت کنید تا دقیقا جایی که می توانید از آن استفاده کنید را شناسایی کنید . پس می توان گفت یکی از مهم ترین محصولات کولرگازی ال جی می باشد که با توجه به ویژگی های آن می توان آن را برای هرجایی استفاده کنیم .

باکس دانلود
    برای دانلود روی گزینه مورد نظر کلیک کنید
اشتراک گذاری مطلب

میزبانی وب و طراحی سایت : پدیده پیشتاز آینده